La peña celtista de A Illa, Carcamáns, se llevó una desagradabe sorpresa esta semana cuando supo que del convenio firmado entre la Federación de Peñas y el club se desprende que su agrupación, como el resto, dispondrá de un único autobús para sus más de 400 abonados. «Non é mellor unha que outra nin 400 que 15, pero se temos ese abonos, teremos que ter, non os 8 buses que poderiamos chegar a precisar, pero polo menos dous coma o ano pasado», dice su presidente, Belermo Dios.
Entonces ya pagaron algún desplazamiento de su bolsillo. «Pero o que non podemos é cobrar o carnet e 200 euros adicionais ao ano en buses», subraya.
Reivindica que «o celtismo é tamén xente de fóra de Vigo» y pide que, ahora que los abonados han crecido, el lcub no se olvide «dos 4.000 ou 5.000 de Segunda». «Teñen que poñerse as pilas. Seguimos a ser o Celta e tan pronto se sube como se baixa. Hai que coidar á xente».
Recuerdan el gran papel de las peñas en iniciativas como el bengaleo o la repercusión que tuvieron sus peculiares «primas» de mejillones. En todo caso, la próxima semana mantendrán una reunión con la directiva y confían en que se resuelva. Por el momento, ya han conseguido un autobús más, de manera puntual, para el lunes.
0 comments:
Publicar un comentario